lunedì 7 luglio 2008

Da Simone Pereira per me... grazie!


3 commenti:

  1. Good evening!My friends call me "InternetGuru".You can call me internetguru,I consider you a friend!Nice to meet you!
    I found your blog on blogger.com!
    My passion is to search for blogs and comment on them!I like to make friends!
    I like your blog,the truth is you did an extraordinary job here!No pain no gain!
    Second: I'd like to add my blog on your favorites category,if you want!That is your choice!
    My blog is: www.personalresource.blogspot.com
    Keep up the good work!

    RispondiElimina
  2. Ciao!

    Mi chiamo Laura, sono da poco tempo una blogger e sto cercando di stringere contatti con altri blogger sparsi in rete, in base ai contenuti dei loro blog.
    Il tuo mi è piaciuto molto per i lavori che mostri, io amo lo stile di questi lavori tipo scrape book e quindi ho pensato di lasciarti un commento, dato che ho individuato un punto in comune con te!
    Mi piacerebbe se anche tu venissi a trovarmi su http://leromanderenart.blogspot.com
    Complimenti!

    Laura

    RispondiElimina